“فرفره”متعهد است در روزهای کاری تمام سفارش‌هایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی می‌آید، به دست مشتریان خود برساند.


در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند “فرفره” از راه‌های ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ پیامک و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی  ارسال را با او هماهنگ کند.

 

در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو می شود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان اضافه می شود.