در “فرفره” تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر می باشد و “فرفره” هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت. راهنمای ثبت سفارش

پرداخت وجه سفارش از 3 طریق امکان پذیر می باشد:

– پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت و اپلیکیشن “فرفره”

– کارت به کارت کردن وجه سفارش به کارت اعلام شده از سوی “فرفره”

– پرداخت در محل وجه سفارش، این روش تنها برای مشتریان شهر تهران امکان پذیر می باشد و برای سفارشات بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان فعال شده و قابل انتخاب خواهد بود. هزینه‌ی ارسال پستی به اضافه مبلغ سفارش توسط مامور پست، درب منزل از شما اخذ خواهد شد. هزینه‌ی پستی بسته به وزن مرسوله و تابع قوانین پست جمهوری اسلامی ایران می باشد
– کد اعتباری که در هرکدام از کمپین ها برنده می‌شوید را فقط می‌توانید در اکانت شخصی خود وارد کنید و در صورت استفاده از اعتبارهای دیگران که متعلق به شما نباشد سفارش شما لغو شده و اعتبار مذکور از حساب کاربری شما کسر خواهد شد.
توجه داشته باشید تمام کد های تخفیف و اعتباری محدودیت زمانی استفاده خواهند داشت و پس انقضای آن امکان استفاده از آن به هیچوجه وجود نخواهد داشت و امکان جایگزینی آن نیز وجود ندارد.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده “فرفره” است.
- در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و “فرفره” تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف 48 ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از 48 ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و “فرفره” مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- خدمات پس ‌از‌ فروش “فرفره” تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که فاکتور و پوشش پلاستیکی که روی کالاها نصب شده است، جدا نشده باشد.