سایت “فرفره” خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان سایت می داند.


توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های”فرفره” تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های”فرفره” تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعاریف و شرایط کالاهای فروشندگان “فرفره”
فرفره :  فروشگاه اینترنتی محصولات کودک و نوجوان، کالاها و خدمات وابسته است. نشانی اینترنتی سایت “فرفره”،  ferfereshop.ir است.
محصول : هر آن چیزی که به شکل مجازی و یا فیزیکی در این فروشگاه برای فروش عرضه می گردد.
حساب کاربری : حسابی است که با اختصاص نام و رمز عبور به کاربر بوسیله ثبت نام در “فرفره” افراد تعلق گرفته است و این افراد توسط آن به حساب خود (و یا با عنوان پیشخوان) دسترسی خواهند داشت.
کاربر : مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات “فرفره” اقدام کند. همچنین از آنجا که “فرفره” یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
روز کاری:  روز های کاری “فرفره” شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17:00 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13:30 می باشد. به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت می‌گردد.
محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط “فرفره” از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با “فرفره” همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌ واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت “فرفره” عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط “فرفره” بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‌‏گذاری در “فرفره” مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در “فرفره” قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، “فرفره” نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، “فرفره” موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
محتوا
“فرفره” نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است “فرفره” تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط “فرفره” دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب ‏‌سایت “فرفره” هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت “فرفره” تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت “فرفره” ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
 
© کلیه محتویات سایت “فرفره” شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت “فرفره” تعلق دارد.

روش استفاده از کدهای تخفیف
– کدهای تخفیف ارائه شده در “فرفره” دارای شرایط و قوانین منحصر به فرد است و برای استفاده از آنها باید شرایط مذکور در قسمت جزئیات کد تخفیف به طور کامل رعایت شود تا تخفیف مورد نظر برای کاربر در نظر گرفته شود.
- مهلت استفاده از هر کد تخفیف در صفحه مربوط به دریافت آن کد درج می‌شود. در صورت پایان تاریخ اعتبار، کدهای تخفیف قابل تمدید یا تعویض نیست و امتیاز آنها غیر قابل بازگشت خواهد بود.
- برای رعایت هر چه بیشتر امنیت کاربران، اگر یک کد تخفیف “فرفره” دریافت نمودید، کد تخفیف شما فقط در همان حساب کاربری که با آن کدتخفیف را دریافت کرده اید قابل استفاده است و در سایر حساب‌های کاربری امکان استفاده ندارد.

– در صورت داشتن کد تخفیف، در نظر داشته باشید که کد تخفیف مورد نظر فقط روی محصولات بدون تخفیف اعمال می‌شود.

باشگاه مشتریان “فرفره”
باشگاه مشتریان “فرفره” با هدف تداوم لذت خرید، رضایتمندی و قدردانی از مشتریان “فرفره” ایجاد شده است. مشتریان می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری خود در “فرفره” در باشگاه مشتریان “فرفره” هم عضو شوند و براساس فعالیت‌هایی از جمله خرید، ثبت نظر در خصوص کالای خریداری‌شده و دعوت از دوستان امتیاز جمع‌آوری کرده و از پیشنهادهای ویژه ارائه شده در باشگاه مشتریان “فرفره” بهره‌مند شوند.

قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، “فرفره” هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
”فرفره” خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی “فرفره”
از آنجا که کلیه فعالیت‌های ما قانونی است  و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی  لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ما از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌ توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنهاست و “فرفره” می تواند جهت تایید فاکتور و یا توضیحات اضافی از طریق آدرس ایمیل و یا شماره تماسی که در زمان ثبت نام توسط مشتری ثبت می شود، با مشتری تماس برقرار نماید.
“فرفره” متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت “فرفره” ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهیدو لازم است در صورت استفاده از هر یک از خدمات “فرفره” ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات “فرفره” ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط “فرفره” جزئی از اموال “فرفره” محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار “فرفره” است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای “فرفره” محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط “فرفره” و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار “فرفره” است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت “فرفره” و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای “فرفره” محفوظ است. 
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.ferfereshop.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم.

تخمین هزینه پستی

رویه‌های ارسال
سفارشاتی که در هر روز ثبت می شوند، پس از بسته بندی در ۱الی ۲ روز کاری بعد جهت ارسال تحویل پست می شوند. البته در شرایط فروش ویژه و ایامی مانند بازگشایی مدارس ممکن است زمان ارسال بیشتر از معمول شود.
مدت زمان و هزینه ارسال تابع قوانین پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.
برای شهر تهران و البرز ، حمل و نقل با نرخ ثابت 10هزار تومان و برای شهرهای دیگر و دیگر استانها ارسال به ۳ روش پست سفارشی و پست پیشتاز و ارسال از طریق باربری(برای خرید عمده یا وزن بالا امکان پذیر است.
هزینه پست سفارشی و یا پیشتاز بسته به وزن مرسوله که از ۱۰ هزار تومان شروع می شود توسط سیستم محاسبه می گردد و به جمع کل فاکتور افزوده می شود. یعنی مبلغ پرداختی شما شامل جمع فاکتور و هزینه ارسال پستی است و پس از آن شما هزینه اضافی دیگری جهت ارسال پرداخت نمی کنید.
پیشنهاد می شود افرادی که برای دریافت کالا عجله دارند پست پیشتاز را انتخاب کنند و درغیر اینصورت از گزینه پست سفارشی با هزینه کمتر استفاده نمایند.
هزینه ارسال توسط باربری به ازای هر کارتن 30هزار تومان در نظر گرفته شده است.
نکته: در ارسال باربری درصورتی که وزن مرسوله بالاتر از ۳۰ کیلوگرم شود، ممکن است هزینه ارسال بیشتر شود که در اینصورت پیش از پرداخت وجه و ارسال بار، هماهنگی برای هزینه اضافی صورت خواهد گرفت.

اشتراک و لغو اشتراک در خبرنامه
هر کاربر می‌تواند به محض ورود به وب‌سایت و با ورود آدرس پست الکترونیک خود در کادر مربوطه در خبرنامه عضو شود. همچنین این امکان در فرم ثبت‌نام سایت نیز قرار داده شده است.
برای لغو عضویت در خبرنامه نیز کافی‌ست بر روی لینک لغو اشتراک (درج‌شده در انتهای خبرنامه‌های ارسالی) کلیک کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در عضویت یا لغو اشتراک خبرنامه، با پست الکترونیک ما مکاتبه کنید. ما حتما بر اساس درخواست شما رفتار خواهیم کرد.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات “فرفره” استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به دفتر “فرفره” ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که “فرفره” به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

عرضه کالا:
“فرفره” نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا کالاهایی را برای عرضه انتخاب کند که واجد ویژگی‌های ذیل باشند:
• ایرانی (کالای ساخته‌شده در ایران، کالای مونتاژشده در ایران، کالای عرضه‌شده تحت برند ثبت‌شده در ایران)
• انطباق با سبک زندگی ایرانی‌اسلامی (عدم تضاد با عرف صحیح ایرانیان)
• کیفیت مطلوب و متناسب با ارزش خرید (بنابر سوابق تولیدکننده، توضیحات و ظواهر کالا)
• خارجی (کالای ساخته شده در خارج که امکان تولید و تامین آن در داخل کشور مهیا نبوده، کالای عرضه‌شده تحت برند ثبت‌شده در خارج از کشور و در تلاش هستیم که ان شاء ا… بزودی با اطلاع رسانی ها وحمایت ها از تولیدکنندگان ایرانی کل محصولاتمان تولید ایران گردند)
با این وجود “فرفره” تضمین‌کننده کیفیت یا دوام کالاها نبوده و مسئولیت آن بطور کامل بر عهده تولیدکننده خواهد بود.
همچنین ضمانت کیفیت و کارآیی (گارانتی) و نیز خدمات پس از فروش هر کالا نیز بر عهده تولیدکننده یا عرضه‌کننده خدمات کالاست که توضیحات آن در صورت وجود در صفحه کالا و نیز در ضمانت‌نامه موجود در بسته کالا درج شده است.

مشخصات کالا در “فرفره”
عمده تصاویر و مشخصات کالاهای ثبت‌شده در “فرفره” ، توسط تولیدکننده یا توزیع‌کننده کالا در اختیار “فرفره” قرار گرفته و در وب‌گاه این فروشگاه اینترنتی ثبت شده است. بنابراین هرگونه مغایرت در مشخصات جزئی و جزئیات تصاویر و نیز هرگونه تغییر در مشخصات تولیدات جدید، بر عهده سازنده کالاست و “فرفره” تنها انطباق اصل کالا با نام و مشخصات کلی آن را تضمین می‌کند.

شرایط بهره‌برداری از کالا
“فرفره” مسئولیت آماده‌سازی، نصب، راه‌اندازی، فعال‌سازی، آموزش کار با کالای خریداری‌شده و نیز اعلام شرایط نگهداری و بهره‌برداری از کالا را ندارد. برای اطلاع از این موارد باید به راهنماهای ارائه‌شده از سوی تولیدکننده (که ممکن است در بسته‌بندی کالا ضمیمه شده باشد یا در وب‌سایت تولیدکننده درج شده باشد) مراجعه کنید. با این‌حال “فرفره” تلاش می‌کند در صورت ارائه اطلاعاتی در این‌باره از سوی تولیدکننده، آن را در صفحه محصول ارائه کند.

سرویس مهلت تست ۷ روزه “فرفره”
در راستای ایجاد خدمات و رعایت حقوق مصرف کننده و با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت “فرفره” ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند برخی از کالاهای گروه‌های نوشت افزار، گروه‌های کتاب و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش “فرفره” کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه “فرفره”، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط “فرفره” دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در “فرفره” به اتمام برسد، “فرفره” امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.