اطلاعات ارسال کالا

کاربران میتوانند جهت اطلاع از امکان خرید مجدد کالاهایی که در انبار فرفره فاقد موجودی هستند از گزینه “در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده” استفاده نمایند تا درخواست اطلاع رسانی برای ایشان ثبت شود.

کاربران می‌توانند از طریق درگاه های اینترنتی هزینه سفارشات را به صورت آنلاین پرداخت کنند و یا در تهران پس از دریافت سفارش مبلغ معادل را به مامور تحویل پرداخت نمایند.

ممکن است در زمان انجام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت خود بانک مغایرت‏‌ها را بررسی و مرتفع کرده و مبلغ را نهایتا تا 72 ساعت به صورت خودکار به حساب کاربر بازمی گرداند.

اطلاعات پرداخت

کاربران میتوانند با ورود به حساب کاربری از بخش حساب من، اطلاعات شخصی من، اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنند.

برای مشاهده تاریخچه سفارشات قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس به بخش تاریخچه سفارشات و جزئیات آنها رفته تا اطلاعات خرید های قبلی را مشاهده نمایید.

بله، اطلاعات دریافت شده صرفا برای ارسال سفارش مورد استفاده قرار می گیرد و در بانک اطلاعاتی  هوای تازه  صرفا به جهت پیگیری در مراجعات بعدی مورد استفاده خواهد داشت.
کاربرانی که در وب سایت  هوای تازه  عضو هستند از مزایای مربوط به کاربران برخوردار خواهند بود.

بله، کاربران در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانند سفارش خود را ثبت کنند، اوپراتور های فرفره در اسرع وقت (ساعات و روزهای کاری) با ایشان تماس خواهند گرفت.

بله، در زمان نهایی سازی سفارش میتوانید اطلاعات جدیدی برای ارسال سفارش ثبت نمایید